Onvolledige informatie over hotel Limak Atlantis

  • 17 april 2019
  • 2 reacties
  • 224 Bekeken

We hebben limak Atlantis geboekt omdat we graag a la carte gaan eten, en dit hotel dit aanbied. Op de website van tui staat niks over bijbetaling van a la carte restaurants in dit hotel, toch moet bijvoorbeeld voor Italiaans 12 euro per persoon bijbetaald worden? Er zijn wel meer zaken die heel misleidend zijn. De minigolf bestaat uit 4 simpele tracks , bowling bijbetalen , tennis bijbetalen .
ultra inclusief is het niet want eten is alleen te krijgen gedurende 5-6 u per dag, geen snacks aan het zwembad, alleen popcorn waarvoor je 2 euro moet bijbetalen , roomservice bijbetalen .... Het buffet bestaat vooral uit goedkoop eten. S’ochtends geen verse fruitsap, Etc . We zijn teleurgesteld in dit hotel en in tui. Als zij geen juiste informatie tonen, kunnen klanten geen juiste beslissingen nemen ... we hebben veel betere hotels gehad in Turkije voor dezelfde prijs .

2 reacties

Reputatie 1
Badge
Hoi Floridiaan,

bedankt voor je bericht. Wat jammer dat de accommodatie niet goed is bevallen.
Wij geven je klacht door aan de betreffende productmanager, zodat deze gebruikt kan worden om onze services te verbeteren.

Groet,
Hilda
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Floridiaan,

Vanuit de Productmanager hebben we de reactie gekregen dat de informatie die op de website staat, de informatie is die wij vanuit de accommodatie hebben ontvangen. Zij gaan contact opnemen met de accommodatie om het verschil tussen het 'zomer'- en het 'winter' aanbod te bespreken. Dank je wel voor het delen van je ervaring.

Groetjes,
Anouk

Reageer