Beantwoord

Krijg ik met een preferentie gegarandeerd een zeezicht kamer?

• 16 januari 2020
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

Hallo,

Wij willen dit jaar naar Fame Residence in Lara gaan. Als preferentie heb ik zeezicht opgegeven.
Krijgen wij dan ook de garantie dat we ook zeezicht krijgen? Bij aankomst in het hotel verwachten wij daarom ook zeezicht. Als dit niet het geval is, hebben wij dan ook recht op een eventuele vergoeding?

MVG,

Bert

icon

Beste antwoord door Arie 18 januari 2020, 22:42

Hey @Berthaver.

Een preferentie is niets meer dan een voorkeur, en een voorkeur is nooit gegarandeerd.

Op de TUI website kan je bij de kamer informatie terugvinden of een kamer een bepaald uitzicht heeft. Staat dit echt expliciet genoemd (dus bijvoorbeeld zeezicht) dan is dit echt gegarandeerd.

Ik heb alvast voor je gekeken op de website en zie bij geen enkele kamer expliciet een uitzicht genoemd. Het enige wat je inderdaad kan doen is de preferentie zeezicht doorgeven. Zo weet het hotel in ieder geval wat jouw wens is en kunnen ze hier rekening mee houden, maar zijn dit niet verplicht.

Alvast een fijne reis gewenst! ✈️

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4

Hey @Berthaver.

Een preferentie is niets meer dan een voorkeur, en een voorkeur is nooit gegarandeerd.

Op de TUI website kan je bij de kamer informatie terugvinden of een kamer een bepaald uitzicht heeft. Staat dit echt expliciet genoemd (dus bijvoorbeeld zeezicht) dan is dit echt gegarandeerd.

Ik heb alvast voor je gekeken op de website en zie bij geen enkele kamer expliciet een uitzicht genoemd. Het enige wat je inderdaad kan doen is de preferentie zeezicht doorgeven. Zo weet het hotel in ieder geval wat jouw wens is en kunnen ze hier rekening mee houden, maar zijn dit niet verplicht.

Alvast een fijne reis gewenst! ✈️

Reageer