Vraag

Komen er Nederlandse gasten in hotel La Blanche Island in Guvercinlik (Bodrum) Turkije?

• 16 februari 2020
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Goedemorgen,

Wij zijn aan het twijfelen om een vakantie te boeken naar La Blanche Island hoteI in Guvercinlik (Bodrum) Turkije. Het ziet er allemaal goed uit, ik kan echter nergens vinden of er veel Nederlanders naar toe gaan. Mijn dochter van 9 wil natuurlijk tijdens de vakantie graag samen met leeftijdsgenootjes spelen in het waterpark. Als daar weinig Nederlanders komen dan gaan we ergens anders naartoe waar een Tui Nederlandstalige kidsclub is. Echter het hotel in Bodrum heeft onze voorkeur. Wie kan vertellen hoeveel procent van de gasten Nederlands is en wat de andere nationaliteiten zijn? Russen? Polen? Ik lees het graag. Alvast bedankt!

1 reactie

Badge +2

Hi Petra,

Dank je voor je vraag en welkom op de TUI Community! Ik kan me voorstellen dat je dochter graag met leeftijdsgenootjes wil spelen :-) Omdat het hotel via TUI Nederland wordt aangeboden kan je er zeker vanuit gaan dat er Nederlanders naartoe gaan. Het is alleen lastig in te schatten wat de verhouding is met andere nationaliteiten omdat wij de verkoop van kamers in dit hotel niet kunnen inzien bij andere (buitenlandse) aanbieders. 

Groetjes,

Leonie

Reageer