Beantwoord

Kan ik zeezicht krijgen bij Fame Residence Lara?

• 7 februari 2019
  • 2 reacties
  • 850 Bekeken

Wij zijn vorig jaar naar Fame Residence in Lara geweest. Als preferentie heb ik ZEEZICHT opgegeven.
Bij aankomst werd gezegd dat we dan de juiste kamer moesten boeken en geen zeezicht gekregen. Op de TUI site kan je deze keuze niet maken. Dit jaar 17 mei gaan we weer naar dit hotel ook weer met als preferentie ZEEZICHT.
Kan TUI nu zorgen dat we wel zeezicht krijgen?
icon

Beste antwoord door Gina 8 februari 2019, 09:50

Beste Ron Winters,

Welkom op de TUI Community en bedankt voor je bericht. ☺

Wat leuk dat je dit jaar weer terug gaat naar hotel Fame Residence in Lara.
Ik wil je er graag op wijzen dat wanneer je een preferentie doorgeeft dit nooit gegarandeerd kan worden.
TUI Kan niet zorgen dat je een kamer met zeezicht krijgt, wij geven je voorkeur door aan het hotel. Zij kunnen dit toepassen en een kamer met zeezicht geven indien beschikbaarheid dit toelaat.
Het is dus helaas niet mogelijk om met zekerheid te zeggen dat je dit jaar een kamer met zeezicht zal ontvangen, een preferentie toevoegen is wel altijd goed om te doen.

Ik hoop dat ik je vraag zo duidelijk mogelijk heb beantwoord.

Groetjes,
Gina
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Ron Winters,

Welkom op de TUI Community en bedankt voor je bericht. ☺

Wat leuk dat je dit jaar weer terug gaat naar hotel Fame Residence in Lara.
Ik wil je er graag op wijzen dat wanneer je een preferentie doorgeeft dit nooit gegarandeerd kan worden.
TUI Kan niet zorgen dat je een kamer met zeezicht krijgt, wij geven je voorkeur door aan het hotel. Zij kunnen dit toepassen en een kamer met zeezicht geven indien beschikbaarheid dit toelaat.
Het is dus helaas niet mogelijk om met zekerheid te zeggen dat je dit jaar een kamer met zeezicht zal ontvangen, een preferentie toevoegen is wel altijd goed om te doen.

Ik hoop dat ik je vraag zo duidelijk mogelijk heb beantwoord.

Groetjes,
Gina

Waarom kan ik nog steeds op de site niet de vluchten vanaf rotterdam zien in september 2020.

heb dit  al eerder gevraagd het kan wel maar was nog niet gekopppeld!!!!

Wanneer kan ik dit wel zien ik wil niet naar een reisbureau maar dit thuis kunnen zien.

mvg wil

Reageer