Beantwoord

Hoe kan ik een babybedje reserveren in Hotel Side Star Elegance?

• 18 juni 2019
  • 2 reacties
  • 206 Bekeken

Hallo,

komende 8 juli gaan wij naar Hotel Side Star Elegance. Wij zijn met twee volwassenen en een kind van 1.

Nu staat er in de omschrijving van het hotel wel dat er babybedjes zijn, maar moet ik deze reserveren? Of wordt dat geregeld bij het inchecken? Hoe kan ik dat het beste aanpakken?

Mvg Sanne
icon

Beste antwoord door Effie 20 juni 2019, 11:31

Hi Barry en Sanne,

Welkom op de TUI Community en bedankt voor je berichtje! Wat een heerlijk vooruitzicht dat jullie naar hotel Side Star Elegance gaan. Voor een babybedje kunnen wij een preferentie in jullie boeking zetten en het doorgeven aan Side Star Elegance.
Je kunt het beste telefonisch contact met onze reserveringsafdeling opnemen om dit in de boeking te laten zetten. Dit kan op telefoonnummer 088-0885885, houdt je reserveringsnummer alvast bij de hand:)

Fijne dag gewenst!

Groetjes,
Effie
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Hi Barry en Sanne,

Welkom op de TUI Community en bedankt voor je berichtje! Wat een heerlijk vooruitzicht dat jullie naar hotel Side Star Elegance gaan. Voor een babybedje kunnen wij een preferentie in jullie boeking zetten en het doorgeven aan Side Star Elegance.
Je kunt het beste telefonisch contact met onze reserveringsafdeling opnemen om dit in de boeking te laten zetten. Dit kan op telefoonnummer 088-0885885, houdt je reserveringsnummer alvast bij de hand:)

Fijne dag gewenst!

Groetjes,
Effie
Super fijn, bedankt voor je reactie!

Reageer