Beantwoord

Zijn de zwembaden verwarmd bij hotel Zafiro Palmanova op Mallorca?

Kan iemand mij vertellen of de zwembaden bij ZAFIRO PALMANOVA Hotel & Appartementen (Spanje/Balearen/Mallorca/Palma Nova) verwarmd zijn of niet. Willen daar in april naartoe en hebben geen zin om de zwembaden niet te kunnen gebruiken omdat het water (nog) te koud is.
icon

Beste antwoord door Rebecca 28 februari 2019, 14:35

Hi Francie,

Goed nieuws! In April is er 1 buitenzwembad verwarmd. Veel zwemplezier alvast ;)

Groetjes,
Rebecca

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +1
Hoi Francie,

Bedankt voor je vraag en welkom op de TUI Community 🙂.
Ik ga je vraag doorzetten naar één van de TUI Experts, zij kunnen jouw vraag het beste beantwoorden.

Wellicht is er een ander TUI Community lid hier eens geweest is en je kan jou hier meer over kan vertellen?

Groetjes,
Gina
Badge +1
Hi Francie,

Welkom op de TUI Community en bedankt voor je vraag.
Ik kan me goed voorstellen dat je liever niet in April een onverwarmd zwembad inspringt 🙂 Of het moet heeeeeel warm zijn. Helaas is dit niet op het contract terug te vinden of op de site van het hotel zelf dus zet ik je vraag door aan één van onze TUI Experts. Zij koppelen het antwoord naar je terug.
Verder heb ik je vraag aangepast naar 'Zijn de zwembaden verwarmd bij hotel Zafiro Palmanova op Mallorca?' zodat de andere TUI Communityleden je vraag makkelijker kunnen terugvinden.

Ik wens je alvast een fijne avond toe.

Groetjes,
Effie
Reputatie 1
Badge +1
Hi Francie,

Leuk dat jullie naar Zafiro Palmanova willen gaan! Ik heb een email gestuurd naar onze contactpersoon van het hotel, dus ik hoop je snel van de juiste informatie m.b.t. de zwembaden te kunnen voorzien. Ik weet in ieder geval dat er een binnen zwembad is geopend van 12/04/19 tot 31/05/19.

Tot gauw 🙂

Fijne dag!

Groetjes,
Rebecca
Reputatie 1
Badge +1
Hi Francie,

Goed nieuws! In April is er 1 buitenzwembad verwarmd. Veel zwemplezier alvast ;)

Groetjes,
Rebecca

Reageer