Beantwoord

Wanneer is Sol Y Mar winter 2019 boekbaar?

Mijn vraag is; wij willen in november met vakantie naar bijvoorbeeld de Costa Blanca. Kijk je nu bij hotel Sol y Mar dan kun je boeken tot en met oktober terwijl het hotel in de winter ook geopend is. Wanneer is dit dan boekbaar?
icon

Beste antwoord door Gina 19 februari 2019, 09:38

Hoi K.J. Koster,

Bedankt voor je vraag en welkom op de TUI Community 🙂.

Wat leuk dat je interesse hebt in een vakantie naar hotel Sol Y mar aan de Costa Blanca.
Het klopt dat dit hotel ook in de winter te boeken is, momenteel staan de meeste accommodaties boekbaar tot en met oktober 2019.
Tot en met oktober is onze zomer periode, de winter periode start in november en wij zijn druk bezig met alle accommodaties online te krijgen voor winter 2019.
Wanneer deze accommodatie boekbaar wordt is nog niet bekend, ik wil je dan ook aanraden de website goed in de gaten te houden komende tijd.

Groetjes,
Gina

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +4
Hoi K.J. Koster,

Bedankt voor je vraag en welkom op de TUI Community 🙂.

Wat leuk dat je interesse hebt in een vakantie naar hotel Sol Y mar aan de Costa Blanca.
Het klopt dat dit hotel ook in de winter te boeken is, momenteel staan de meeste accommodaties boekbaar tot en met oktober 2019.
Tot en met oktober is onze zomer periode, de winter periode start in november en wij zijn druk bezig met alle accommodaties online te krijgen voor winter 2019.
Wanneer deze accommodatie boekbaar wordt is nog niet bekend, ik wil je dan ook aanraden de website goed in de gaten te houden komende tijd.

Groetjes,
Gina

Reageer