Beantwoord

Waarom heeft Bull Eugenia Victoria & Spa maar 3,5 ster?

Ik zie op deze site hele mooie foto's en goede referenties waarom heeft het dan maar 3.5 sterren?
icon

Beste antwoord door Ilse 4 februari 2019, 11:16

Hoi Harry,

Het aantal sterren heeft te maken met de faciliteiten van het hotel, bijv. of er een droger of een badjas aanwezig is. Een hotel met 5 sterren hoeft niet per se beter te zijn dan een met 3 sterren, alleen heeft het 5 sterren hotel dan meer faciliteiten.

Fijne vakantie!

Groetjes Ilse

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Beste Harry,

Kan je aangeven om welke accommodatie het gaat? Dan kijken we bij de TUI Community graag even met je mee!

Alvast bedankt!

Groetjes,

Mark
Het is niet meer nodig omdat wij inmiddels hebben geboekt voor deze locatie en zullen ervaren of klopt of niet en hoeveel sterren wij zullen geven .

Hotel Bull Eugenia Victoria & Spa
Het is niet meer nodig omdat wij inmiddels hebben geboekt voor deze locatie en zullen ervaren of klopt of niet en hoeveel sterren~ wij zullen geven .
Reputatie 2
Badge
Hoi Harry,

Het aantal sterren heeft te maken met de faciliteiten van het hotel, bijv. of er een droger of een badjas aanwezig is. Een hotel met 5 sterren hoeft niet per se beter te zijn dan een met 3 sterren, alleen heeft het 5 sterren hotel dan meer faciliteiten.

Fijne vakantie!

Groetjes Ilse
En dat is dus niet zo er wordt zeer zeker ook gekeken naar hygiene en hoe het onderhoud in een hotel.
Ik verbaasde mij alleen over de foto's en de recensies die over het algemeen zeer goed zijn.
Ik heb 20 jaar in hotels geleefd als touringcar chauffeur en weet dus hoe het werkt.
wij hebben dit hotel geboekt in mei en laten ons verrassen.
En we hebben vast een fijne vakantie want wij zien altijd overal de zon. 😆

Met vriendelijke groet
Harry en Ineke Ramaker

Reageer