Vraag

Renovatie Lopesan Costa Meloneras

• 3 juli 2020
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

Goedemorgen,

Wij hebben een reis geboekt naar Lopesan Costa Meloneras in november 2020. Nu hebben wij onlangs vernomen dat het hotel in deze periode gesloten is wegens renovatie (het hotel is momenteel ook niet meer te boeken in deze periode, zowel via Tui als via de website van het hotel zelf niet).

Wij hebben verzocht om een 'officieel' bericht vanuit TUI zodat wij weten hoe nu verder, maar nog geen reactie ontvangen (reden: momenteel worden vakanties met vertrekdatum in juli en augustus in behandeling genomen).

Zijn er andere forumleden die een reis naar dit hotel hebben geboekt en hier inmiddels duidelijkheid van TUI over hebben ontvangen?

@TUI, wanneer verwachten jullie duidelijkheid te geven voor reizen met vertrekdatum in november?

Ik ben benieuwd naar jullie reactie, alvast bedankt! 

2 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Hoi Lianne,

Omdat er een groot aantal reizigers is dat geïnformeerd moet worden over hun reis en eventuele wijzigingen daarin, doen we dit op volgorde van vertrekdatum. Het is daarom lastig te zeggen wanneer dit gebeurd voor reizen in november. Omdat jouw wijziging wordt veroorzaakt door een renovatie (en niet door corona) kan het zijn dat je hier wel al eerder bericht over ontvangt. Maar via de TUI Community heb ik geen inzicht in de termijn waarop dat gebeurt. Wel weet ik dat als je geboekte hotel niet beschikbaar is gedurende je vakantie, TUI je een vergelijkbaar alternatief zal bieden op dezelfde bestemming.

Ik raad je aan dit nog even af te wachten. We zitten nu nog midden in de opstart van de vakanties, waardoor het erg druk is. Als je voor eind augustus nog geen bericht hebt ontvangen van TUI, neem dan telefonisch of via social media contact op met ons customer services center.

Wil je zelf je vakantie wijzigen, dan kan dat ook met onze omruilgarantie.

Vriendelijke groeten,

Tessel

Hoi Tessel,

Bedankt voor de reactie!

Reageer