Beantwoord

Moet ik mijn rest betaling nog wel voldoen voor mijn cruise reis?

• 20 maart 2020
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Hoi 

ik heb ’n cruise geboekt en ‘n aanbetaling gedaan moet voor 3mei de rest betalen, moeten we dat doen of daar maar even mee wachten

mvrgrn  ag ophof

icon

Beste antwoord door Mark 22 maart 2020, 15:42

Beste @Brutus74,

Dank voor je vraag, en logisch dat je twijfels hebt over je aankomende cruise. Of de reis nog door kan gaan is uiteraard afhankelijk van de actuele situatie op dat moment. Op basis van de informatie die we nu hebben, gaan alle reizen ná 30 april vooralsnog door. We houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en zullen indien nodig aanvullende maatregelen nemen. Hierdoor blijven de oorspronkelijke betaalafspraken die zijn aangegaan op het moment van boeken vooralsnog ook van kracht. Als het ware is er in die zin niets veranderd.

Heb je nog vragen? Laat het gerust weten.

Groetjes,

Mark

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Beste @Brutus74,

Dank voor je vraag, en logisch dat je twijfels hebt over je aankomende cruise. Of de reis nog door kan gaan is uiteraard afhankelijk van de actuele situatie op dat moment. Op basis van de informatie die we nu hebben, gaan alle reizen ná 30 april vooralsnog door. We houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en zullen indien nodig aanvullende maatregelen nemen. Hierdoor blijven de oorspronkelijke betaalafspraken die zijn aangegaan op het moment van boeken vooralsnog ook van kracht. Als het ware is er in die zin niets veranderd.

Heb je nog vragen? Laat het gerust weten.

Groetjes,

Mark

Reageer