Beantwoord

Zijn er recente beoordelingen over hotel Inex Olgica in Ohrid?

• 22 juni 2019
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Heeft iemand informatie over hotel Inex Olgica Spa in Ohrid.
er zijn alleen oude recensies van 2014 en ouder te vinden
icon

Beste antwoord door Denise 24 juni 2019, 10:03

Goedemorgen Pluis,

Welkom op de TUI community en het stellen van je vraag. Ik zie inderdaad dat er geen recente beoordelingen op onze website zijn vermeld van deze accommodatie. De desbetreffende afdeling heeft mij laten weten dat er voor de maand juli en augustus flink wat boekingen zijn gemaakt. Wellicht dat na deze periode er recensies op onze website komen te staan. Uiteraard hoop ik dat wellicht iemand van de community zijn of haar ervaringen bij dit hotel met jou wil delen. ☺

Groetjes,
Denise
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Goedemorgen Pluis,

Welkom op de TUI community en het stellen van je vraag. Ik zie inderdaad dat er geen recente beoordelingen op onze website zijn vermeld van deze accommodatie. De desbetreffende afdeling heeft mij laten weten dat er voor de maand juli en augustus flink wat boekingen zijn gemaakt. Wellicht dat na deze periode er recensies op onze website komen te staan. Uiteraard hoop ik dat wellicht iemand van de community zijn of haar ervaringen bij dit hotel met jou wil delen. ☺

Groetjes,
Denise
Reputatie 2
Badge +1
Dag,

Je kunt reviews vinden op Google (Google reviews) als je zoekt op het desbetreffende hotel en wellicht staan er op Tripadvisor ook recente reviews.

Groeten,

Joost
Beste Joost,
helaas staan daar ook nog geen recensies op.
Het hotel heette voorheen Inex Gorica en daar staat wel veel over geschreven. Maar omdat het hotel is overgenomen en een nieuw management is staat er nog niks over vermeld.

Reageer