Beantwoord

Kan ik meer informatie krijgen over Granit hotel Macedonie?

• 27 januari 2019
  • 5 reacties
  • 299 Bekeken

Kan iemand mij vertellen of de familiekamers van dit hotel aan meerzijde liggen?
En is de animatie zeker Nederlandstalig, dat wordt zo wel beschreven?
Zijn er veel Nederlandse kinderen?
icon

Beste antwoord door Anique 28 januari 2019, 12:34

Hoi Anky,

Bedankt voor je vraag!

De familiekamers liggen verspreid over het hotel. Je zou bij de boeking kunnen vermelden dat je graag een kamer aan de meerzijde zou willen. We kunnen echter niet garanderen dat dit gaat lukken, maar niet geschoten is altijd mis!
Er is wel gegarandeerd Nederlandse animatie bij het hotel. Het aantal kinderen is altijd even afwachten maar normaal gesproken zijn er in Juli en Augustus rond de 300 kinderen.

Ik hoop je vraag voldoende beantwoord te hebben. Zo niet, dan hoor ik het graag :)

Succes met het boeken van je vakantie!

Groetjes,
Anique
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Hoi Anky,

Welkom bij de TUI Community en bedankt voor je vraag. ☺

Wat leuk dat je interesse hebt in het hotel Granit in Macedonië.
Ik heb je vragen doorgezet naar één van onze TUI Experts, zij kunnen je vragen het beste beantwoorden.

Groetjes,
Gina
Reputatie 1
Badge
Hoi Anky,

Bedankt voor je vraag!

De familiekamers liggen verspreid over het hotel. Je zou bij de boeking kunnen vermelden dat je graag een kamer aan de meerzijde zou willen. We kunnen echter niet garanderen dat dit gaat lukken, maar niet geschoten is altijd mis!
Er is wel gegarandeerd Nederlandse animatie bij het hotel. Het aantal kinderen is altijd even afwachten maar normaal gesproken zijn er in Juli en Augustus rond de 300 kinderen.

Ik hoop je vraag voldoende beantwoord te hebben. Zo niet, dan hoor ik het graag :)

Succes met het boeken van je vakantie!

Groetjes,
Anique
Beste Anique,
Hartelijk bedankt voor je antwoord.
Graag zou ik nog wat meer vragen aan je stellen, aangezien de reviews nogal wisselend zijn.
Over de familiekamers: ik vind nergens terug om deze kamer bestaat uit 1 of twee ruimtes. En is er een koelkast aanwezig in de kamer? Kun jij hier antwoord op geven?
Over de All Inclusive: Verblijven alle gasten ik het hotel op basis van zal Inclusive? Ik lees in de reviews dat er onderscheid wordt gemaakt, bijvoorbeeld bij de drankkeuze. Graag zouden wij met onze kinderen ook dranken zonder suiker, bijvoorbeeld flesjes water, drinken.

Hopelijk kun je een en ander verhelderen. Bij voorbaat dank.
Reputatie 1
Badge
Hoi Anky,

De familiekamer bestaat uit één grote ruimte met daarin 3 1-persoonsbedden en 1 2-persoonssofabed. Er is een koelkast aanwezig in de kamer waar je gratis gebruik van kunt maken.
Alle TUI gasten verblijven op basis van All Inclusive in het hotel. De drankjes die hierbij inbegrepen zijn, zijn: water, softdrinks, koffie en thee, bier, wij en lokale alcoholische dranken. Ik heb even na gevraagd of er ook flesjes water inbegrepen zijn. Hier kom ik zo snel mogelijk bij je op terug! :)

Groetjes,
Anique
Reputatie 1
Badge
Hoi Anky,

Zoals beloofd heb ik voor je uitgezocht of er ook flesjes water inbegrepen zijn. Helaas is dit niet het geval. In het hotel zijn taps met water en verschillende dranken waar je onbeperkt iets te drinken kunt pakken.

Ik hoop dat ik je vraag voldoende heb beantwoord.
Succes met het boeken van je vakantie! 🙂

Groetjes,
Anique

Reageer