Beantwoord

Mag ik hulp bij mijn 9-daagse safari Tsavo & Taita, Libelle arrangement?

• 1 januari 2019
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Ik heb interesse in bovengenoemde reis met als vertrekdatum 19 maart 2019. Ik heb hierover twee vragen;

1. De vertrekdatum is over ca. 2 1/2 maand, tekort om nog een electronisch visum aan te vragen. Is het nog mogelijk om ter plaatse bij aankomst een visum aan te vragen cq te kopen.
  2. Hoe lang duren de game drives gemiddeld tijdens deze reis? Zijn er onderweg stops voor bijvoorbeeld een sanitaire stop etc.
icon

Beste antwoord door Demi 3 januari 2019, 15:31

Goedemiddag ROODWI,

Bedankt voor je vraag en welkom op de community! Wat leuk dat je een safari wil gaan boeken :-)
Het is zeker mogelijk om ook ter plaatse nog een visum aan te vragen, dit kan direct bij aankomst. Verder zou ik er vanuit gaan dat de gamedrives zoals ze beschreven zijn zeker een halve dag in beslag nemen, deze tijd heb je ook zeker nodig om genoeg dieren te kunnen spotten. Mocht je onderweg willen stoppen, dan kun dit aangeven bij de chauffeur en ik weet uit ervaring dat ze nog gaan pauzeren onderweg, zeker als dit aangeeft!

Groetjes, Demi
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4
Goedemiddag ROODWI,

Bedankt voor je vraag en welkom op de community! Wat leuk dat je een safari wil gaan boeken :-)
Het is zeker mogelijk om ook ter plaatse nog een visum aan te vragen, dit kan direct bij aankomst. Verder zou ik er vanuit gaan dat de gamedrives zoals ze beschreven zijn zeker een halve dag in beslag nemen, deze tijd heb je ook zeker nodig om genoeg dieren te kunnen spotten. Mocht je onderweg willen stoppen, dan kun dit aangeven bij de chauffeur en ik weet uit ervaring dat ze nog gaan pauzeren onderweg, zeker als dit aangeeft!

Groetjes, Demi

Reageer