Beantwoord

Wat voor sportfaciliteiten zijn er bij RIU Touareg?

Reputatie 1
Als ik ga sporten vind ik het fijn als er in de buurt ook een beetje gesport kan worden, en dan niet alleen hardlopen. 😉 Hebben mensen ervaring met dit Hotel en de sportfaciliteiten?
icon

Beste antwoord door Mark 21 december 2018, 20:50

Beste Roos,

Gelukkig kan het Riu Tourareg met haar uitgebreide faciliteiten rekening houden met nagenoeg iedere wens.

In aanvulling op Laura haar antwoord bied het Riu Touareg tevens het zogeheten RiuFit programma aan in de daarvoor bestemde RiuFit area. Het programma wordt veelal dagelijks georganiseerd en omvat diverse activiteiten, zoals cardio-oefeningen, en stretching. Genoeg inspanning voor een ontspannende, maar gezonde vakantie wat mij betreft!

Veel plezier op Boa Vista!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Hoi Roos,

RIU Touareg heeft meerdere mogelijkheden qua sport. Er is een tennisbaan, beachvolleybalveld, multisportterrein en er is een fitnessruimte. Daarnaast worden er overdag ook verschillende activiteiten georganiseerd om aan deel te nemen. Genoeg keuze dus!
Reputatie 4
Badge +4
Beste Roos,

Gelukkig kan het Riu Tourareg met haar uitgebreide faciliteiten rekening houden met nagenoeg iedere wens.

In aanvulling op Laura haar antwoord bied het Riu Touareg tevens het zogeheten RiuFit programma aan in de daarvoor bestemde RiuFit area. Het programma wordt veelal dagelijks georganiseerd en omvat diverse activiteiten, zoals cardio-oefeningen, en stretching. Genoeg inspanning voor een ontspannende, maar gezonde vakantie wat mij betreft!

Veel plezier op Boa Vista!

Reageer