Beantwoord

Kun je een bassinet reserveren in het vliegtuig en zijn er babybedjes in onze accommodatie VIP Praia?

Goedemiddag,

binnenkort vliegen wij met jullie naar Praia op 03/04 vanaf Amsterdam, nu heb ik een tweetal vragen;

• we vliegen met ons zoontje van 11 maanden en zouden het liefst een plek met bassinet reserveren
  • in onze geboekte accommodatie (VIP Praia)zou een babybedje aanwezig zijn, maar dit zouden we graag bevestigd krijgen
Graag verneem ik wat wij kunnen doen om dit te verwezenlijken?

Met vriendelijke groet,

Niels Oosterlee
icon

Beste antwoord door Demi 4 maart 2019, 16:31

Hi Niels,

Voor inhoudelijke vragen over jouw boeking kun je het beste contact opnemen met mijn collega's van het Customer Services Center. De community is niet bedoelt voor het beantwoorden van vragen over boekingen. Verder kun je het beste één vraag per topic stellen, dat houdt het overzichtelijk hier.

• Er is helaas geen standaard bassinet aan boord, dit is helaas ook niet mogelijk aangezien jouw kindje geen eigen stoel heeft aan boord.
  • Een babybedje kun je aanvragen als je contact opneemt met mijn collega's van het Customer Services Center. Zij kunnen dit voor jou in de boeking verwerken.
Groetjes, Demi

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +3
Hi Niels,

Voor inhoudelijke vragen over jouw boeking kun je het beste contact opnemen met mijn collega's van het Customer Services Center. De community is niet bedoelt voor het beantwoorden van vragen over boekingen. Verder kun je het beste één vraag per topic stellen, dat houdt het overzichtelijk hier.

• Er is helaas geen standaard bassinet aan boord, dit is helaas ook niet mogelijk aangezien jouw kindje geen eigen stoel heeft aan boord.
  • Een babybedje kun je aanvragen als je contact opneemt met mijn collega's van het Customer Services Center. Zij kunnen dit voor jou in de boeking verwerken.
Groetjes, Demi

Reageer