Beantwoord

Hebben alle kamers in RIU Palace Boa Vista zeezicht?

• 3 mei 2020
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Als het toelaat zou ik in nov naar riu palace boa Vista willen gaan , maar in de brochure kan ik niet vinden of de kamers allemaal zeezicht hebben , ook niet gevonden voor extra toeslag , iemand daar soms geweest ?

icon

Beste antwoord door NicoleK 6 mei 2020, 08:15

Hallo @Kevin2711 ,

Wat leuk om te lezen dat je plannen maakt voor november. Hopelijk is tegen die tijd alles weer ‘normaal’ en kunnen we weer heerlijk van onze reizen genieten.

De kamers van RIU Palace Boavista liggen verspreid over de accommodatie en hebben verschillende uitzichten. Het is helaas niet mogelijk een kamer met gegarandeerd zeezicht te reserveren. Ik raad aan dit als voorkeur aan de boeking te laten toevoegen.

Groeten,
NicoleK

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge

Hallo @Kevin2711 ,

Wat leuk om te lezen dat je plannen maakt voor november. Hopelijk is tegen die tijd alles weer ‘normaal’ en kunnen we weer heerlijk van onze reizen genieten.

De kamers van RIU Palace Boavista liggen verspreid over de accommodatie en hebben verschillende uitzichten. Het is helaas niet mogelijk een kamer met gegarandeerd zeezicht te reserveren. Ik raad aan dit als voorkeur aan de boeking te laten toevoegen.

Groeten,
NicoleK

Reageer