Beantwoord

Kan ik een boeking maken naar Ida Village op Kreta?

• 10 mei 2020
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Helaas is onze reis van 22 juni geannuleerd. (naar Ida Village op Kreta) Nu willen wij een nieuwe boeking maken maar krijgen steeds de volgende info te zien:

“De door jou opgevraagde pagina kan helaas niet getoond worden

Probeer het nog eens.

Je kunt ook terug naar de pagina: alle vakanties

Excuses voor het ongemak.

TUI”

Wat houdt dit in?

icon

Beste antwoord door TUI_Daisy 11 mei 2020, 09:57

Beste @Marjolein1968,

Bedankt voor je bericht op onze Community. Je heb twee berichten gepost met dezelfde vraag, dus één bericht zal verwijderd worden, om het overzichtelijk te houden. 

Mogelijk is de pagina niet juist opgebouwd, waardoor je deze foutmelding te zien krijgt. Via ons boekingssysteem kunnen mijn collega's van het Customer Services Center hoogstwaarschijnlijk wel al de prijzen zien en de boeking voor jou maken. Als je dit wilt, mag je telefonisch contact met hen opnemen via het nummer 088 - 088 58 85, zij kunnen je verder helpen. 

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Veel plezier met het uitzoeken van een nieuwe reis! 

Groet, ^Daisy

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Beste @Marjolein1968,

Bedankt voor je bericht op onze Community. Je heb twee berichten gepost met dezelfde vraag, dus één bericht zal verwijderd worden, om het overzichtelijk te houden. 

Mogelijk is de pagina niet juist opgebouwd, waardoor je deze foutmelding te zien krijgt. Via ons boekingssysteem kunnen mijn collega's van het Customer Services Center hoogstwaarschijnlijk wel al de prijzen zien en de boeking voor jou maken. Als je dit wilt, mag je telefonisch contact met hen opnemen via het nummer 088 - 088 58 85, zij kunnen je verder helpen. 

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Veel plezier met het uitzoeken van een nieuwe reis! 

Groet, ^Daisy

Reageer